fredag 18. desember 2009

Tiddelibom

I morgen er det spådd 24 grader. Vet ikke helt om jeg mentalt sett er klar for frykten om 20 minusgrader i seks uker. Jeg er kanskje verdens mest værsyke person! Hater virkelig snø, blir i dårlig humør av den! Men på en annen side gleder jeg meg så vanvittig til å se alle sammen igjen. Idag har jeg bare pakket, brukt fire timer på å vaske klær, ryddet og vasket leiligheten, og fått lest minimalt. Fikk nemlig besøk av venninnen min Sylvia, som studerer i London, og en venninne av henne som mest sannsynligvis skal leie leiligheten min i en måned. Derfor måtte jeg shine opp leiligheten som har lidd noe av skolearbeidet den siste tiden. Skal dog ikke klage. Snakket med Anita før idag (som tar en master i arkitektur) og hun hadde vært på skolen 50 timer i strekk fra mandag til onsdag! Sykt.

Ingen kommentarer: