onsdag 16. desember 2009

Bollywood i West Hollywood



I kveld har jeg hatt det helt vanvittig gøy. Kellan (en i geologi klassen min) fortalte en dag om hans nye treningsform; Bollywood (dancing). Så i kveld dro jeg, Kellan og Emma til 24hourfitness med ett åpent sinn. Følte virkelig dette var treningsformen for meg da vi fikk beskjed om å legge oss på gulvet og puste ut all negativ energi og "toxic" vi hadde lagret i kroppen. Jeg pustet ut all min bitterhet for matteeksamen (prøvde i hvertfall) og lo godt for meg selv. Ettersom ballett er den eneste danseformen jeg noen gang har behersket og rytmesansen aldri har vært helt tilstede lagde jeg mine egne moves så godt det lot seg gjøre. Hjalp ikke så mye når en kjekk mannlig modell kom inn og skulle filme oss. Etter en svett time stakk vi på YoghurtStop for å fylle opp igjen de kaloriene vi hadde mistet under treningsøkten, det er jo veldig viktig.

Ingen kommentarer: